The use of l1 and l2 strategies and their influence on comprehension and attitudes towards reading in ecuadorian university students
El objetivo del presente estudio fue investigar el uso de estrategias de lectura en la primera y segunda lengua y su influencia en la comprensión y actitudes hacia la lectura en estudiantes universitarios ecuatorianos. con el fin de responder a las preguntas que aparecen en el estudio, se usaron her...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Espol (author) |
---|---|
Autres auteurs: | Rivadeneira Barreiro, María Piedad (author) |
Format: | masterThesis |
Langue: | spa |
Publié: |
2018
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://www.dspace.espol.edu.ec/xmlui/handle/123456789/44352 |
Tags: |
![]()
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
The Use Of L1 And L2 Reading Strategies And Their Influence On Comprehension And Attitudes Towards Reading In Ecuadorian University.
par: Espol
Publié: (2018) -
Impact Of Extensive Reading On Ecuadorian Learners' Attitudes Toward L2 Reading: A Qualitative Research Study.
par: Salvador Cisneros, Katherine Anabelle
Publié: (2016) -
Perspectives of EFL Students towards Reading Strategies
par: Lozano Alvarado, Carla Isabel
Publié: (2021) -
High school students attitudes toward using ICT for learning EFL vocabulary
par: Sisalima Vega, Catty Anabelle
Publié: (2021) -
Perspectives of EFL Students towards Reading Strategies
par: Vinces Salas, Viviana Karina
Publié: (2021)