GUZMÁN FLORES, N. L. (2015). CAMPAÑA PUBLICITARIA, PARA FOMENTAR EL TURISMO DESTACANDO LA IDENTIDAD Y DIVERSIDAD CULTURAL DEL CANTÓN CAYAMBE, VALIÉNDOSE DE LA DIAGRAMACIÓN DE UNA GUÍA TURÍSTICA COMO MEDIO PRINCIPAL.
Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)GUZMÁN FLORES, NATALY LISSETH. CAMPAÑA PUBLICITARIA, PARA FOMENTAR EL TURISMO DESTACANDO LA IDENTIDAD Y DIVERSIDAD CULTURAL DEL CANTÓN CAYAMBE, VALIÉNDOSE DE LA DIAGRAMACIÓN DE UNA GUÍA TURÍSTICA COMO MEDIO PRINCIPAL. 2015.
MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)GUZMÁN FLORES, NATALY LISSETH. CAMPAÑA PUBLICITARIA, PARA FOMENTAR EL TURISMO DESTACANDO LA IDENTIDAD Y DIVERSIDAD CULTURAL DEL CANTÓN CAYAMBE, VALIÉNDOSE DE LA DIAGRAMACIÓN DE UNA GUÍA TURÍSTICA COMO MEDIO PRINCIPAL. 2015.
Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.