Diseño de una estrategia tipo rapport para el mejoramiento de la comunicación asertiva de adolescentes
1. Introducción. --2. Planteamiento de la Propuesta de Trabajo. --3. Marco Teórico.--4. Metodología. --5. Resultados.--
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Barrera Ibarra, Amparo del Carmen (author) |
---|---|
Formáid: | masterThesis |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2015
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://repositorio.puce.edu.ec/handle/123456789/8677 |
Clibeanna: |
![]()
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Neurolinguistic programming as an innovative strategy for language and literature teaching
de réir: Riera–Flores , Michelle
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Teacher- Learner rapport on EFL first and second baccalaureate learners’ motivation at Unidad Educativa Mariscal Sucre : A case study.
de réir: Muñoz Fajardo, Andrea Estefanía
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
Engaging activities to establish effective rapport in english classes for students of eighth year of basic education at unidad educativa Virginia Reyes González, Anconcito, province of Santa Elena, school year 2016-2017.
de réir: Panchana Suárez, María Auxiliadora
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Aplicación del modelo de programación neurolingüística al área de control de Omisos del departamento de Gestión Tributaria de la regional norte del Servicio de Rentas Internas, de la ciudad de Quito, 2014
de réir: Albarracín Montenegro, María Elena
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Comunicación asertiva en el comportamiento estudiantil.
de réir: Toala Zambrano, Gisella Estefania
Foilsithe / Cruthaithe: (2019)