Total physical response for the development of vocabulary acquisition in middle-school students
El sistema público de enseñanza del inglés como lengua extranjera está en constante cambio, no por las necesidades educativas de la población estudiantil del país, sino a los intereses políticos que el gobierno prefiere mantener. Cosa que no ayuda al estudiante a adquirir el idioma en la forma que s...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Chiza Higuera, Mauricio David (author) |
---|---|
Médium: | masterThesis |
Vydáno: |
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | https://repositorio.puce.edu.ec/handle/123456789/45029 |
Tagy: |
![]()
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
The influence of the Total Physical Response (TPR) method in the development of students’ English vocabulary from fifth grade at a public school in Ecuador
Autor: Morocho Morocho, Samantha Juliana
Vydáno: (2024) -
Total physical response method to boost English speaking acquisition in primary school students
Autor: Brito Arichábala, Silvia Priscila
Vydáno: (2022) -
Total physical response method to boost English speaking acquisition in primary school students
Autor: Brito Arichábala, Silvia Priscila
Vydáno: (2022) -
Total physical response method (tpr) to teach vocabulary in 4th -grade students in two rural public schools
Autor: Pallo Ayala, Emily Rebeca
Vydáno: (2023) -
Total physical response method (tpr) to teach vocabulary in 4th -grade students in two rural public schools
Autor: Pallo Ayala, Emily Rebeca
Vydáno: (2023)