Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
التنسيق: | article |
اللغة: | spa |
منشور في: |
2020
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
الوسوم: |
![]()
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
مواد مشابهة
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
حسب: Hermann-Acosta, Andrés
منشور في: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
حسب: Hermann-Acosta, Andrés
منشور في: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
حسب: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
منشور في: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
حسب: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
منشور في: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
حسب: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
منشور في: (2022)