Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
Médium: | article |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
2020
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
Tagy: |
![]()
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
Autor: Hermann-Acosta, Andrés
Vydáno: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
Autor: Hermann-Acosta, Andrés
Vydáno: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
Autor: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
Vydáno: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
Autor: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
Vydáno: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
Autor: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
Vydáno: (2022)