Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
Fformat: | article |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
2020
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
Tagiau: |
![]()
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
gan: Hermann-Acosta, Andrés
Cyhoeddwyd: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
gan: Hermann-Acosta, Andrés
Cyhoeddwyd: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
gan: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
Cyhoeddwyd: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
gan: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
Cyhoeddwyd: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
gan: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
Cyhoeddwyd: (2022)