Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
Formáid: | article |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2020
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
Clibeanna: |
![]()
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
de réir: Hermann-Acosta, Andrés
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
de réir: Hermann-Acosta, Andrés
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
de réir: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
de réir: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
de réir: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)