Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
Materialtyp: | article |
Språk: | spa |
Publicerad: |
2020
|
Ämnen: | |
Länkar: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
Taggar: |
![]()
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
av: Hermann-Acosta, Andrés
Publicerad: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
av: Hermann-Acosta, Andrés
Publicerad: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
av: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
Publicerad: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
av: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
Publicerad: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
av: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
Publicerad: (2022)