Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Guardat en:
Autor principal: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Format: | masterThesis |
Idioma: | eng |
Publicat: |
2020
|
Matèries: | |
Accés en línia: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Etiquetes: |
![]()
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
per: Ushca Martinez, Alex Dario
Publicat: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
per: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Publicat: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
per: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Publicat: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
per: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Publicat: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
per: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Publicat: (2022)