Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Médium: | masterThesis |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
2020
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Tagy: |
![]()
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
Autor: Ushca Martinez, Alex Dario
Vydáno: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
Autor: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Vydáno: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
Autor: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Vydáno: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
Autor: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Vydáno: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
Autor: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Vydáno: (2022)