Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Fformat: | masterThesis |
Iaith: | eng |
Cyhoeddwyd: |
2020
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Tagiau: |
![]()
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
gan: Ushca Martinez, Alex Dario
Cyhoeddwyd: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
gan: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Cyhoeddwyd: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
gan: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Cyhoeddwyd: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
gan: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Cyhoeddwyd: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
gan: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Cyhoeddwyd: (2022)