Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Saved in:
Hovedforfatter: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Format: | masterThesis |
Sprog: | eng |
Udgivet: |
2020
|
Fag: | |
Online adgang: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Tags: |
![]()
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
af: Ushca Martinez, Alex Dario
Udgivet: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
af: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Udgivet: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
af: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Udgivet: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
af: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Udgivet: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
af: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Udgivet: (2022)