Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
2020
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Ετικέτες: |
![]()
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
ανά: Ushca Martinez, Alex Dario
Έκδοση: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
ανά: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Έκδοση: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
ανά: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Έκδοση: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
ανά: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Έκδοση: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
ανά: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Έκδοση: (2022)