Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
保存先:
第一著者: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
フォーマット: | masterThesis |
言語: | eng |
出版事項: |
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
タグ: |
![]()
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
著者:: Ushca Martinez, Alex Dario
出版事項: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
著者:: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
出版事項: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
著者:: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
出版事項: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
著者:: Zurita Baquerizo, Olga Janet
出版事項: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
著者:: Encalada Huayamave, Jorge Washington
出版事項: (2022)