Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Na minha lista:
Autor principal: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Formato: | masterThesis |
Idioma: | eng |
Publicado em: |
2020
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Tags: |
![]()
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
por: Ushca Martinez, Alex Dario
Publicado em: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
por: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Publicado em: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
por: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Publicado em: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
por: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Publicado em: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
por: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Publicado em: (2022)