Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Format: | masterThesis |
Jezik: | eng |
Izdano: |
2020
|
Teme: | |
Online dostop: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Oznake: |
![]()
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
od: Ushca Martinez, Alex Dario
Izdano: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
od: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Izdano: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
od: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Izdano: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
od: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Izdano: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
od: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Izdano: (2022)