Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Materialtyp: | masterThesis |
Språk: | eng |
Publicerad: |
2020
|
Ämnen: | |
Länkar: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Taggar: |
![]()
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
Liknande verk
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
av: Ushca Martinez, Alex Dario
Publicerad: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
av: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Publicerad: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
av: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Publicerad: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
av: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Publicerad: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
av: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Publicerad: (2022)