Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Saved in:
主要作者: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
格式: | masterThesis |
语言: | eng |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
标签: |
![]()
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
由: Ushca Martinez, Alex Dario
出版: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
由: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
出版: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
由: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
出版: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
由: Zurita Baquerizo, Olga Janet
出版: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
由: Encalada Huayamave, Jorge Washington
出版: (2022)