Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study

Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...

Olles dieđut

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author)
Materiálatiipa: masterThesis
Giella:eng
Almmustuhtton: 2020
Fáttát:
Liŋkkat:http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa