La gamificación como estrategia didáctica para el fortalecimiento de la lectura comprensiva a nivel literal, en los estudiantes de quinto año de egb de la unidad educativa “María Auxiliadora” de la ciudad de Caluma, provincia Bolívar, periodo 2021 a 2022

This research project was developed in the Maria Auxiliadora Educational Unit "Caluma" belonging to the province of Bolívar, where it has been developed to solve the difficulties regarding the lexical and semantic processes and the direct relationship with reading and writing that have eac...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Morejón Ocampo, Diana Marisol (author)
Formáid: bachelorThesis
Teanga:spa
Foilsithe / Cruthaithe: 2022
Ábhair:
Rochtain ar líne:https://dspace.ueb.edu.ec/handle/123456789/4412
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!