Xiomara, C. H. C., & Emilio, M. M. J. (2024). Evaluación del impacto de las estrategias de marketing en el comercio electrónico en pequeñas y medianas empresas.
Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)Xiomara, Caicedo Holguin Conni, ба Macias Mendez Jeycor Emilio. Evaluación Del Impacto De Las Estrategias De Marketing En El Comercio Electrónico En Pequeñas Y Medianas Empresas. 2024.
MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)Xiomara, Caicedo Holguin Conni, ба Macias Mendez Jeycor Emilio. Evaluación Del Impacto De Las Estrategias De Marketing En El Comercio Electrónico En Pequeñas Y Medianas Empresas. 2024.
Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.