Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills

PDF

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Rosales Sánchez, Raquel Esther (author)
Andere auteurs: Molina Pita, Joshua David (author)
Formaat: bachelorThesis
Taal:eng
Gepubliceerd in: 2022
Onderwerpen:
Online toegang:http://repositorio.ug.edu.ec/handle/redug/65589
Tags: Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
_version_ 1839327865479364608
author Rosales Sánchez, Raquel Esther
author2 Molina Pita, Joshua David
author2_role author
author_facet Rosales Sánchez, Raquel Esther
Molina Pita, Joshua David
author_role author
collection Repositorio Universidad de Guayaquil
dc.contributor.none.fl_str_mv González, Nora Raquel
dc.creator.none.fl_str_mv Rosales Sánchez, Raquel Esther
Molina Pita, Joshua David
dc.date.none.fl_str_mv 2022-12-20T13:48:15Z
2022-12-20T13:48:15Z
2022-09
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.identifier.none.fl_str_mv http://repositorio.ug.edu.ec/handle/redug/65589
dc.language.none.fl_str_mv eng
dc.publisher.none.fl_str_mv Universidad de Guayaquil. Facultad de Filosofía, Letras y Ciencias de la Educación
dc.rights.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source.none.fl_str_mv reponame:Repositorio Universidad de Guayaquil
instname:Universidad de Guayaquil
instacron:UG
dc.subject.none.fl_str_mv MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING
DEVELOPMENT OF ENGLISH SKILLS
METHODOLOGICAL GUIDE
dc.title.none.fl_str_mv Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
Methodological guide to use digital application for students at A1 level.
dc.type.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
description PDF
eu_rights_str_mv openAccess
format bachelorThesis
id UG_db3f41a2d9b1b1e9411739f0e812d1e9
instacron_str UG
institution UG
instname_str Universidad de Guayaquil
language eng
network_acronym_str UG
network_name_str Repositorio Universidad de Guayaquil
oai_identifier_str oai:repositorio.ug.edu.ec:redug/65589
publishDate 2022
publisher.none.fl_str_mv Universidad de Guayaquil. Facultad de Filosofía, Letras y Ciencias de la Educación
reponame_str Repositorio Universidad de Guayaquil
repository.mail.fl_str_mv .
repository.name.fl_str_mv Repositorio Universidad de Guayaquil - Universidad de Guayaquil
repository_id_str 0
spelling Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skillsMethodological guide to use digital application for students at A1 level.Rosales Sánchez, Raquel EstherMolina Pita, Joshua DavidMOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNINGDEVELOPMENT OF ENGLISH SKILLSMETHODOLOGICAL GUIDEPDFThe mall is a very useful tool when it comes to improving English Skills, due to its feasibility to be taken everywhere and easy connection, a proposal was created based on a web page where students can visit and practice their English everywhere at anytime. It has been proved and employed before by many researchers and have got favorable results. The premises are governed by the basis that students and teachers are not prepared at this educational unit to take over new teaching and learning methodologies. This educational project is a response to the demand that students reach to the 8th grade of basic education with a low English knowledge that is why we implemented this methodology in order to improve their English skills. Finally, the researchers of this Project have followed all the norms implemented by University of Guayaquil concerning the creation and the department of educational projects.MALL (Mobile Assisted Language Learning) es una herramienta muy útil a la hora de mejorar las habilidades en inglés, debido a su viabilidad para ser llevado a todas partes y fácil conexión, se creó una propuesta basada en una página web donde los estudiantes pueden visitar y practicar su inglés en cualquier momento. Ha sido probado y empleado antes por muchos investigadores y han obtenido resultados favorables. Las premisas se rigen por la base de que los estudiantes y profesores no están preparados en esta unidad educativa para asumir nuevas metodologías de enseñanza y aprendizaje. Este proyecto educativo es una respuesta a la demanda de que los estudiantes lleguen al octavo grado de educación básica con un bajo conocimiento de inglés, por lo que implementamos esta metodología para mejorar sus habilidades en inglés. Finalmente, los investigadores de este Proyecto han seguido todas las normas implementadas por la Universidad de Guayaquil respecto a la creación y el departamento de proyectos educativos.Universidad de Guayaquil. Facultad de Filosofía, Letras y Ciencias de la EducaciónGonzález, Nora Raquel2022-12-20T13:48:15Z2022-12-20T13:48:15Z2022-09info:eu-repo/semantics/publishedVersioninfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisapplication/pdfhttp://repositorio.ug.edu.ec/handle/redug/65589enginfo:eu-repo/semantics/openAccessreponame:Repositorio Universidad de Guayaquilinstname:Universidad de Guayaquilinstacron:UG2022-12-21T09:24:02Zoai:repositorio.ug.edu.ec:redug/65589Institucionalhttp://repositorio.ug.edu.ec/Universidad públicahttps://www.ug.edu.ec/..Ecuador...opendoar:02025-08-02T06:53:53.991093Repositorio Universidad de Guayaquil - Universidad de Guayaquiltrue
spellingShingle Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
Rosales Sánchez, Raquel Esther
MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING
DEVELOPMENT OF ENGLISH SKILLS
METHODOLOGICAL GUIDE
status_str publishedVersion
title Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
title_full Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
title_fullStr Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
title_full_unstemmed Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
title_short Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
title_sort Mobile-assisted language learning and its influence on the development of english skills
topic MOBILE-ASSISTED LANGUAGE LEARNING
DEVELOPMENT OF ENGLISH SKILLS
METHODOLOGICAL GUIDE
url http://repositorio.ug.edu.ec/handle/redug/65589