El cuaderno virtual y su relación con el aprendizaje de la física para el bloque curricular “Leyes de Newton” aplicado a los estudiantes de primer año de bachillerato general unificado del circuito 06d04c01_a del Distrito Colta-Guamote durante el año lectivo 2015-2016.
The use of TIC´s in the teaching-learning process motivates students to be builders of their knowledge. The objective of the present investigation is to determine how the virtual notebook has a significant relation with the learning of Physics for the curricular block "Laws of Newton" appl...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | masterThesis |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/3669 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|