Estrategia psicoeducativa basada en las técnicas cognitivo conductual para mejorar la disciplina en el aula, en los niños y niñas del séptimo año paralelo A, de la escuela de educación básica Rosa Grimaneza Ortega, período 2014-2015

Indiscipline in the classroom is a problem that increases every day in schools; therefore the objective of implementing a psycho-educational strategy arises, based on cognitive- behavioral techniques to improve discipline in the classroom. The study conducted was descriptive, cross sectional, with a...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Viñanzaca Erique, Jessica Paola (author)
Formáid: bachelorThesis
Teanga:spa
Foilsithe / Cruthaithe: 2016
Ábhair:
Rochtain ar líne:http://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/10870
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!