Enfoque filosófico de la interculturalidad como referente para reorientar la educación latinoamericana
The reflections on multiculturalism are in development and thus raising questions about the practice of this idea, so that does not remain mere speculation but it is a reality; besides rescuing the ambivalences and breaks that exist in reference to the central theme. The present work has as main pur...
Saved in:
Main Author: | Pretel Moreno, Jeiner Ali (author) |
---|---|
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/10671 |
Tags: |
![]()
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Prácticas educativas, pedagogía e interculturalidad
by: Bravo, Rubén
Published: (2022) -
Educación e interculturalidad en contextos urbanos
by: Oscullo Soque, Francisco Rodolfo
Published: (2024) -
LA INTERCULTURALIDAD COMO DESAFÍO PARA LA EDUCACIÓN ECUATORIANA
by: Higuera Aguirre, Édison Francisco
Published: (2015) -
Filosofía Andina e interculturalidad en el aula. Experiencia en el proyecto de educación nina pacha luz para el tiempo
by: Limaico Vaca , Ruth Noemí
Published: (2009) -
Fundamentos filosóficos del modelo educativo finlandés como un referente para la superación de problemáticas educativas propias de contextos emergentes.
by: Moreno Guaicha, Jefferson Alexander
Published: (2018)