Enfoque filosófico de la interculturalidad como referente para reorientar la educación latinoamericana
The reflections on multiculturalism are in development and thus raising questions about the practice of this idea, so that does not remain mere speculation but it is a reality; besides rescuing the ambivalences and breaks that exist in reference to the central theme. The present work has as main pur...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Pretel Moreno, Jeiner Ali (author) |
---|---|
Formáid: | bachelorThesis |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2015
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/10671 |
Clibeanna: |
![]()
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Prácticas educativas, pedagogía e interculturalidad
de réir: Bravo, Rubén
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Educación e interculturalidad en contextos urbanos
de réir: Oscullo Soque, Francisco Rodolfo
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
LA INTERCULTURALIDAD COMO DESAFÍO PARA LA EDUCACIÓN ECUATORIANA
de réir: Higuera Aguirre, Édison Francisco
Foilsithe / Cruthaithe: (2015) -
Filosofía Andina e interculturalidad en el aula. Experiencia en el proyecto de educación nina pacha luz para el tiempo
de réir: Limaico Vaca , Ruth Noemí
Foilsithe / Cruthaithe: (2009) -
Fundamentos filosóficos del modelo educativo finlandés como un referente para la superación de problemáticas educativas propias de contextos emergentes.
de réir: Moreno Guaicha, Jefferson Alexander
Foilsithe / Cruthaithe: (2018)