El concepto de alteridad de Gabriel Marcel y su relación con la pedagogía del amor.
Starting from the study of the thought of Gabriel Marcel, identifying the key aspects of his thought that defines the notions of existence of the being, to help the integral development of the learner in the process of education and pedagogical, unable to identify the philosophical ideas that underp...
Saved in:
Main Author: | Castro Viteri, Patricio Fernando (author) |
---|---|
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.ups.edu.ec/handle/123456789/12596 |
Tags: |
![]()
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Analogía entre el pensamiento de Gabriel Marcel y el aprendizaje significativo de David Ausubel.
by: García Rojas, Ana Stefanía
Published: (2013) -
Hacia una pedagogía hermenéutica desde una hermenéutica de la educación
by: Calderón Vélez, Milton Leonel
Published: (2013) -
El color de la razón: pensamiento crítico en las Américas
by: Leon Pesantez, Catalina Soledad
Published: (2013) -
Desarrollo de pensamiento crítico de estudiantes rurales en los tres niveles de bachillerato de las parroquias Javier Loyola y Solano
by: Tinizhañay Yungaicela, René Marcelo
Published: (2022) -
El color de la razón: pensamiento crítico en las Américas
by: León Pesántez, Catalina Soledad
Published: (2013)