EDPUZZLE COMO HERRAMIENTA DE APOYO EN EL APRENDIZAJE SIGNIFICATIVO DE LOS ESTUDIANTES DE LA CARRERA DE PEDAGOGÍA DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES E INFORMÁTICA DE LA SECCIÓN MATUTINA, DE LA UNIVERSIDAD TÉCNICA DE BABAHOYO, PERÍODO ACADÉMICO ABRIL - AGOSTO 2024.

The objective of this research work was based on designing the strategy for using the Edpuzzle tool as support to strengthen the meaningful learning of the Pedagogy of Experimental Sciences and Computer Science students at the Technical University of Babahoyo, which began thanks to the teaching mate...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: CAMPOS ARECHUA SOLANGE JANICSE (author)
Altres autors: GUEVARA GARCIA GENESIS GIANELLA (author)
Format: bachelorThesis
Publicat: 2024
Matèries:
Accés en línia:http://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/17640
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!