EDPUZZLE COMO HERRAMIENTA DE APOYO EN EL APRENDIZAJE SIGNIFICATIVO DE LOS ESTUDIANTES DE LA CARRERA DE PEDAGOGÍA DE LAS CIENCIAS EXPERIMENTALES E INFORMÁTICA DE LA SECCIÓN MATUTINA, DE LA UNIVERSIDAD TÉCNICA DE BABAHOYO, PERÍODO ACADÉMICO ABRIL - AGOSTO 2024.

The objective of this research work was based on designing the strategy for using the Edpuzzle tool as support to strengthen the meaningful learning of the Pedagogy of Experimental Sciences and Computer Science students at the Technical University of Babahoyo, which began thanks to the teaching mate...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: CAMPOS ARECHUA SOLANGE JANICSE (author)
その他の著者: GUEVARA GARCIA GENESIS GIANELLA (author)
フォーマット: bachelorThesis
出版事項: 2024
主題:
オンライン・アクセス:http://dspace.utb.edu.ec/handle/49000/17640
タグ: タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!