La enseñanza de la creatividad según la metodología de Waldorf en los niños de Educación Inicial Subnivel 2.
The present investigation before the problem raised allowed to know the Waldorf methodology and its incidence in the development of creativity in children of initial education sublevel 2, for this reason it was established as an objective “to strengthen the teaching of creativity through the applica...
Saved in:
Main Author: | Herrera Uribe, Gloria Noemí (author) |
---|---|
Format: | masterThesis |
Language: | spa |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.utc.edu.ec/handle/27000/7673 |
Tags: |
![]()
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
La enseñanza de la creatividad según la metodología de Waldorf en los niños de Educación Inicial Subnivel 2.
by: Herrera Uribe, Gloria Noemí
Published: (2021) -
La creatividad y el elemento artístico de la pedagogía waldorf en la unidad educativa “Victoria Vásconez Cuvi” durante el año 2016-2017
by: Maigua Guanoluisa, Elvia Alexandra
Published: (2017) -
La creatividad y el elemento artístico de la pedagogía waldorf en la unidad educativa “Victoria Vásconez Cuvi” durante el año 2016-2017
by: Maigua Guanoluisa, Elvia Alexandra
Published: (2017) -
Las Metodologías Alternativas en el desarrollo integral de los niños de educación inicial basada en la pedagogía de Waldorf, periodo 2021
by: Quishpe Hipo, María Cristina
Published: (2022) -
Las Metodologías Alternativas en el desarrollo integral de los niños de educación inicial basada en la pedagogía de Waldorf, periodo 2021
by: Quishpe Hipo, María Cristina
Published: (2022)