El uso de la herramienta Miniland para la Psicomotricidad en los niños de 4 a 5 años
The research problem arose with the observation of a deficient use of digital tools by teachers during the transition of education to the virtual modality, which limits to take full advantage of the wide range of resources offered by the digital world, as well as the lack of stimulation of parents a...
Saved in:
Main Author: | Gallardo Garcia, Gina Samantha (author) |
---|---|
Other Authors: | Yánez Mena, Evelyn Adalía (author) |
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.utc.edu.ec/handle/27000/9047 |
Tags: |
![]()
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
El uso de la herramienta Miniland para la Psicomotricidad en los niños de 4 a 5 años
by: Gallardo Garcia, Gina Samantha
Published: (2022) -
El uso de las herramientas digitales y la psicomotricidad en los niños de 4 a 5 años
by: Chicaiza Bolaños, Erika Viviana
Published: (2022) -
El uso de las herramientas digitales y la psicomotricidad en los niños de 4 a 5 años
by: Chicaiza Bolaños, Erika Viviana
Published: (2022) -
“Juegos colaborativos para desarrollar la psicomotricidad y autonomía en niños de 3 a 4 años”
by: Caizaluisa Ramirez, Karem Lisbeth
Published: (2024) -
Evaluación de la psicomotricidad en niños y niñas de 4 a 5 años de la Unidad Educativa Sayausi. Cuenca 2022
by: Cabrera Quizhpi, Daniela Estefanía
Published: (2022)