Artieda Inga, X. D. R. (2006). Mejoramiento de calidad en el servicio de atención al cliente para la unidad operadora del sistema Trolebús basado en la Norma ISO 9001: 2000.
Չիկագոյի ոճի (17րդ խմբ.) մեջբերումArtieda Inga, Ximena Del Rocio. Mejoramiento De Calidad En El Servicio De Atención Al Cliente Para La Unidad Operadora Del Sistema Trolebús Basado En La Norma ISO 9001: 2000. 2006.
MLA (9րդ խմբ.) ՄեջբերումArtieda Inga, Ximena Del Rocio. Mejoramiento De Calidad En El Servicio De Atención Al Cliente Para La Unidad Operadora Del Sistema Trolebús Basado En La Norma ISO 9001: 2000. 2006.
Զգուշացում. այս մեջբերումները միշտ չէ, որ կարող են 100% ճշգրիտ լինել.