Artieda Inga, X. D. R. (2006). Mejoramiento de calidad en el servicio de atención al cliente para la unidad operadora del sistema Trolebús basado en la Norma ISO 9001: 2000.
Чикаго-гийн эшлэл (17 дахь хэвлэлт)Artieda Inga, Ximena Del Rocio. Mejoramiento De Calidad En El Servicio De Atención Al Cliente Para La Unidad Operadora Del Sistema Trolebús Basado En La Norma ISO 9001: 2000. 2006.
MLA -ийн эшлэл (9 дэх хэвлэлт)Artieda Inga, Ximena Del Rocio. Mejoramiento De Calidad En El Servicio De Atención Al Cliente Para La Unidad Operadora Del Sistema Trolebús Basado En La Norma ISO 9001: 2000. 2006.
Анхааруулга: Эдгээр ишлэлүүд үргэлж 100% үнэн зөв биш байж магадгүй.