Mejoramiento de calidad en el servicio de atención al cliente para la unidad operadora del sistema Trolebús basado en la Norma ISO 9001:2000

CAPITULO I: ANTECEDENTES. CAPITULO II: CARACTERISTICAS GENERALES. CAPITULO III: MARCO DE REFERENCIA. CAPITULO IV: INVESTIGACION DE CAMPO. CAPITULO V: CONCLUSIONES Y PROPUESTA. ANEXOS. FOTOGRAFIAS.

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Artieda Inga, Ximena Del Rocio (author)
Materiálatiipa: bachelorThesis
Giella:spa
Almmustuhtton: 2006
Fáttát:
Liŋkkat:http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/7679
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Lasit vuosttaš kommeantta. Visot kommeanttat leat almmolaččat.!
Čálihuva vuohččan sisa