Updated strategies based on the communicative approach to enhance efl spoken lexicon acquisition of beginners from “Alfonso Herrera” High School
La investigación mixta actual tuvo como objetivo discernir las estrategias más valiosas basadas en metodologías de aprendizaje de idiomas con fines comunicativos para motivar a los estudiantes a aplicar nuevos conocimientos en la vida real. Consecuentemente, su propósito principal es analizar cómo l...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Lema Velasquez, Liliana Patricia (author) |
---|---|
Médium: | masterThesis |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://repositorio.utn.edu.ec/handle/123456789/11547 |
Tagy: |
![]()
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
Tongue twisters as a strategy to enhance the pronunciation of lexicon of senior students
Autor: Reinoso Pinto, Maribel Alexandra
Vydáno: (2021) -
Enhancing spoken production on B1 Teenagers at Pucesa through Task-Based communicative activities
Autor: Guerra Mera, Fanny del Carmen
Vydáno: (2014) -
La conciencia fonológica en la escritura con estudiantes de tercer grado de la Unidad Educativa Presbitero Amable Herrera, año lectivo 2021 – 2022
Autor: Farinango Potosí, Celia Gladys
Vydáno: (2022) -
Ludic strategies for the acquisition of english-speaking lexicon in second-grade students from "Víctor Manuel Peñaherrera" institution in the academic period 2021-2022
Autor: Solano Taco, Juan Carlos
Vydáno: (2022) -
Structuralism vs. communicative approaches: a study of grammar based methods an communicative approaches in foreign language acquisition
Autor: Astudillo Neira, Catalina
Vydáno: (1992)