Desarrollo de un sistema IVR enfocado a la banca para determinar el alcance de cumplimiento de normas OWASP 3.0 y norma ISO 27034 utilizando tecnologías Voice Guide E Intel Dialogic

Desarrollar un sistema IVR enfocado a la banca que aplique las normas OWASP 3.0 y norma ISO 27034 utilizando tecnologías VOICE GUIDE e INTEL DIALOGIC.

Furkejuvvon:
Bibliográfalaš dieđut
Váldodahkki: Vásquez Lema, Brandon Javier (author)
Materiálatiipa: bachelorThesis
Giella:spa
Almmustuhtton: 2023
Fáttát:
Liŋkkat:http://repositorio.utn.edu.ec/handle/123456789/15202
Fáddágilkorat: Lasit fáddágilkoriid
Eai fáddágilkorat, Lasit vuosttaš fáddágilkora!
Govvádus
Čoahkkáigeassu:Desarrollar un sistema IVR enfocado a la banca que aplique las normas OWASP 3.0 y norma ISO 27034 utilizando tecnologías VOICE GUIDE e INTEL DIALOGIC.