Use of motivational stories and videos to enhance EFL students writing skills through Facebook
Resumen: Este estudio analiza el desarrollo de las habilidades de escritura a través del uso pedagógico de historias y videos motivacionales mediante el uso de Facebook. La investigación se realizó con 50 estudiantes de diferentes partes del país. Particularmente, el propósito de esta investigación...
Gardado en:
Autor Principal: | Guamán Condoy, Erich Gonzalo (author) |
---|---|
Formato: | bachelorThesis |
Idioma: | spa |
Publicado: |
2021
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29402 |
Tags: |
![]()
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
The use of Google Classroom to enhance writing skills among EFL learners
por: Valladolid Jumbo, Jenny Piedad
Publicado: (2021) -
The effect of inputbased and outputbased tasks on the improvement of students writing skills in the EFL classroom
por: López Ganán, Pamela María
Publicado: (2020) -
The effects of the application of CLIL in University EFL students motivation
por: De la Cruz Fernández, Gabriela María
Publicado: (2020) -
The effectiveness of Microblogging to improve English Writing Skills among EFL learners during the pandemic
por: Gómez González, Marcela Tatiana
Publicado: (2021) -
The use of TikTok videos as a dynamic tool to improve EFL speaking skills in adolescents
por: García Yasbek, Frank Nicolás
Publicado: (2022)