Use of motivational stories and videos to enhance EFL students writing skills through Facebook
Resumen: Este estudio analiza el desarrollo de las habilidades de escritura a través del uso pedagógico de historias y videos motivacionales mediante el uso de Facebook. La investigación se realizó con 50 estudiantes de diferentes partes del país. Particularmente, el propósito de esta investigación...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Guamán Condoy, Erich Gonzalo (author) |
---|---|
Médium: | bachelorThesis |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29402 |
Tagy: |
![]()
Žádné tagy, Buďte první, kdo vytvoří štítek k tomuto záznamu!
|
Podobné jednotky
-
The use of Google Classroom to enhance writing skills among EFL learners
Autor: Valladolid Jumbo, Jenny Piedad
Vydáno: (2021) -
The effect of inputbased and outputbased tasks on the improvement of students writing skills in the EFL classroom
Autor: López Ganán, Pamela María
Vydáno: (2020) -
The effects of the application of CLIL in University EFL students motivation
Autor: De la Cruz Fernández, Gabriela María
Vydáno: (2020) -
The effectiveness of Microblogging to improve English Writing Skills among EFL learners during the pandemic
Autor: Gómez González, Marcela Tatiana
Vydáno: (2021) -
The use of TikTok videos as a dynamic tool to improve EFL speaking skills in adolescents
Autor: García Yasbek, Frank Nicolás
Vydáno: (2022)