Main Factors that Affect Ecuadorian Public High School Students EFL Speaking S kills in the classroom
Resumen: Un problema not orio en la enseñanza del Inglés es saber cómo los profesores pueden ayudar a los estudiant es a desarrollar su destreza del habla. Así, este estudio se enfoca en Factores emocionales y pedagógicos que afectan la destreza del habla de Inglés como lengua extranjera en la clase...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Jaramillo Guamán, Diego Armando (author) |
---|---|
Fformat: | bachelorThesis |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
2022
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29543 |
Tagiau: |
![]()
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Evaluation of an english language program to identify the elements of the curriculum A case study of a public high school in Ecuador /
gan: Guamán Cumbicos, Leidy Karina
Cyhoeddwyd: (2021) -
The effectiveness of the Cambridge english proficiency exams in an Ecuadorian high schools
gan: García Zambrano, Luis Eduardo
Cyhoeddwyd: (2020) -
A Case Study Of Self-Regulatory Practices In An A2 Tefl Classroom At An Ecuadorian Public University
gan: Espol
Cyhoeddwyd: (2017) -
Evaluation of an English language program to idenfy the elements of the curriculum a case study in a public high school of Ecuador
gan: Flores Avilés, Paola Alexandra
Cyhoeddwyd: (2020) -
Evaluation of an English Language program to identify the Elements of the Curriculum A case study of a Public High School in Ecuador /
gan: Ludeña Lazo, Mariuxi Liliana
Cyhoeddwyd: (2020)