Main Factors that Affect Ecuadorian Public High School Students EFL Speaking S kills in the classroom
Resumen: Un problema not orio en la enseñanza del Inglés es saber cómo los profesores pueden ayudar a los estudiant es a desarrollar su destreza del habla. Así, este estudio se enfoca en Factores emocionales y pedagógicos que afectan la destreza del habla de Inglés como lengua extranjera en la clase...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Jaramillo Guamán, Diego Armando (author) |
---|---|
Format: | bachelorThesis |
Langue: | spa |
Publié: |
2022
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29543 |
Tags: |
![]()
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Evaluation of an english language program to identify the elements of the curriculum A case study of a public high school in Ecuador /
par: Guamán Cumbicos, Leidy Karina
Publié: (2021) -
The effectiveness of the Cambridge english proficiency exams in an Ecuadorian high schools
par: García Zambrano, Luis Eduardo
Publié: (2020) -
A Case Study Of Self-Regulatory Practices In An A2 Tefl Classroom At An Ecuadorian Public University
par: Espol
Publié: (2017) -
Evaluation of an English language program to idenfy the elements of the curriculum a case study in a public high school of Ecuador
par: Flores Avilés, Paola Alexandra
Publié: (2020) -
Evaluation of an English Language program to identify the Elements of the Curriculum A case study of a Public High School in Ecuador /
par: Ludeña Lazo, Mariuxi Liliana
Publié: (2020)