Main Factors that Affect Ecuadorian Public High School Students EFL Speaking S kills in the classroom
Resumen: Un problema not orio en la enseñanza del Inglés es saber cómo los profesores pueden ayudar a los estudiant es a desarrollar su destreza del habla. Así, este estudio se enfoca en Factores emocionales y pedagógicos que afectan la destreza del habla de Inglés como lengua extranjera en la clase...
Zapisane w:
1. autor: | Jaramillo Guamán, Diego Armando (author) |
---|---|
Format: | bachelorThesis |
Język: | spa |
Wydane: |
2022
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/20.500.11962/29543 |
Etykiety: |
![]()
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Evaluation of an english language program to identify the elements of the curriculum A case study of a public high school in Ecuador /
od: Guamán Cumbicos, Leidy Karina
Wydane: (2021) -
The effectiveness of the Cambridge english proficiency exams in an Ecuadorian high schools
od: García Zambrano, Luis Eduardo
Wydane: (2020) -
A Case Study Of Self-Regulatory Practices In An A2 Tefl Classroom At An Ecuadorian Public University
od: Espol
Wydane: (2017) -
Evaluation of an English language program to idenfy the elements of the curriculum a case study in a public high school of Ecuador
od: Flores Avilés, Paola Alexandra
Wydane: (2020) -
Evaluation of an English Language program to identify the Elements of the Curriculum A case study of a Public High School in Ecuador /
od: Ludeña Lazo, Mariuxi Liliana
Wydane: (2020)