Frontend de una aplicación multiplataforma que fomente el autoaprendizaje en el alumnado de la ESPAM MFL utilizando estrategias de gamificación
This curricular integration project arises from the need to promote the self-learning of ESPAM MFL students, for this, the main objective was defined, to develop the frontend of a multiplatform application driven by gamification techniques, a product that has the name "Gamivity”. The agile deve...
Saved in:
Main Author: | Tuárez Anchundia, Ariel Alexander (author) |
---|---|
Other Authors: | Zambrano Párraga, Geovanny Asdrúbal (author) |
Format: | bachelorThesis |
Language: | spa |
Published: |
2023
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repositorio.espam.edu.ec/handle/42000/2144 |
Tags: |
![]()
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
El uso del aula invertido en el autoaprendizaje del estudiante.
by: Aguirre Mancero, Lisstte Johanna
Published: (2017) -
Las aplicaciones móviles como herramientas de apoyo en el autoaprendizaje del idioma inglés
by: Andrade Tipantiza, Gabriela Vanessa
Published: (2020) -
Uso de entornos virtuales y su incidencia en el autoaprendizaje
by: Guillén Campos, María Viviana
Published: (2020) -
Backend de aplicación multiplataforma de aprendizaje personalizado para los estudiantes de la ESPAM MFL
by: Álava Santana, Dany Rolando
Published: (2023) -
Sistema web multiplataforma para gestión docente en el Instituto Tecnológico Superior Vicente Fierro
by: Yazán Herrera, Cristhian Dennis
Published: (2015)