Storytelling y comunicación multidireccional: una estrategia formativa para la era digital (Ensayos)
This research work focused on reflecting how Storytelling constitutes a strategy that drives the transition from a unidirectional communication model to a multidirectional one, as well as the scope it has to promote the configuration of an open, flexible education model. Interactive, in order to obt...
Saved in:
主要作者: | Hermann Acosta, Ernesto Andrés (author) |
---|---|
格式: | article |
语言: | spa |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://hdl.handle.net/10644/7688 |
标签: |
![]()
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
由: Hermann-Acosta, Andrés
出版: (2020) -
Storytelling and multidirectional communication: a formative strategy for the digital age
由: Hermann-Acosta, Andrés
出版: (2020) -
NARRATIVAS Y STORYTELLING: LAS HISTORIAS EN LA COMUNICACIÓN Y CÓMO ESTAS PUEDEN INFLUIR EN LA PERCEPCIÓN Y COMPRENSIÓN DE LA INFORMACIÓN.
由: SOLANGE ESTEFANIA REYES CONTRERAS
出版: (2024) -
Storytelling vía M-Learning
由: Campoverde Campoverde, Orlando Daniel
出版: (2021) -
La estrategia didáctica (storytelling) para el aprendizaje en el área de ciencias sociales en los estudiantes de octavo de educación general básica superior en la unidad educativa “José María Aspiazu y Avilés”, cantón Quinsaloma, periodo 2021-2022
由: Narváez Ramos , Karina Elizabeth
出版: (2022)