Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Gorde:
Egile nagusia: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Formatua: | masterThesis |
Hizkuntza: | eng |
Argitaratua: |
2020
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
nork: Ushca Martinez, Alex Dario
Argitaratua: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
nork: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Argitaratua: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
nork: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Argitaratua: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
nork: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Argitaratua: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
nork: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Argitaratua: (2022)