Peer-assessment to Improve Speaking in Fourth Graders: An Action Research Study
Esta investigación-acción midió el efecto de la estrategia de evaluación grupal en la habilidad oral. Se aplicó en una escuela privada en Guayaquil, Ecuador. Los participantes fueron 40 niños con un nivel A1 en inglés. El proceso incluyó datos cuantitativos y cualitativos. Una prueba previa y prueba...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Moreira Cáceres, Daniel Augusto (author) |
---|---|
Formáid: | masterThesis |
Teanga: | eng |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2020
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | http://dspace.casagrande.edu.ec:8080/handle/ucasagrande/2297 |
Clibeanna: |
![]()
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Míreanna comhchosúla
-
Improve Speaking by Self-assessment of Students’ Recorded Messages to Improve Speaking: An Action Research Study
de réir: Ushca Martinez, Alex Dario
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Influence of Peer- Assessment to Improve Writing Communication by Emails: An Action Research Study
de réir: Arízaga Ortega, Lucia del Cisne
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Peer Feedback Facilitated by WhatsApp to Develop Accuracy in Speaking: An Action Research Study
de réir: Dután Quizhpi, Susana Fabiola
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Peer assessment to improve EFL speaking skill in a 2 students
de réir: Zurita Baquerizo, Olga Janet
Foilsithe / Cruthaithe: (2023) -
Peer-Assessment to Improve Speaking Skills in a Public Higher Education Institute
de réir: Encalada Huayamave, Jorge Washington
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)