El cuento musical como estrategia para mejorar la afectividad en el aula en los estudiantes de segundo grado de educación básica “C”, de la Unidad Educativa “Capitán Edmundo Chiriboga”, de la ciudad de Riobamba – Chimborazo, en el año lectivo 2021 - 2022

Riera Bueno, Lisbeth (2022). The musical story as a strategy grade to improve affectivity of second-year EGB, from the “Captain Edmundo Chiriboga” educational unit, Riobamba city, academic year 2021 – 2022 (Grade thesis). National University of Chimborazo. Riobamba, Ecuador. This topic was chosen be...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Riera Bueno, Lisbeth Valeria (author)
フォーマット: bachelorThesis
言語:spa
出版事項: 2022
主題:
オンライン・アクセス:http://dspace.unach.edu.ec/handle/51000/9492
タグ: タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!