La inclusión escolar de alumnos(as) con necesidades educativas especiales y su incidencia en la interacción social con sus pares de cinco a seis años de edad, en las escuelas María Montessori y Manuel José Rodríguez, de la parroquia de Malacatos, Loja-Ecuador, durante el año lectivo 2011-2012. Lineamientos alternativos

The central objective of this research is to analyze the school inclusion of students with special educational needs,end how is thesocial interaction with their parents, all those children are among five to six years, They are students from María Montessori and Manuel José Rodríguezschools, in this...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Valarezo Alcivar, Carmen Belén (author)
フォーマット: masterThesis
言語:spa
出版事項: 2014
主題:
オンライン・アクセス:http://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/15542
タグ: タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!