La inclusión escolar de alumnos(as) con necesidades educativas especiales y su incidencia en la interacción social con sus pares de cinco a seis años de edad, en las escuelas María Montessori y Manuel José Rodríguez, de la parroquia de Malacatos, Loja-Ecuador, durante el año lectivo 2011-2012. Lineamientos alternativos

The central objective of this research is to analyze the school inclusion of students with special educational needs,end how is thesocial interaction with their parents, all those children are among five to six years, They are students from María Montessori and Manuel José Rodríguezschools, in this...

Cur síos iomlán

Sábháilte in:
Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoir: Valarezo Alcivar, Carmen Belén (author)
Formáid: masterThesis
Teanga:spa
Foilsithe / Cruthaithe: 2014
Ábhair:
Rochtain ar líne:http://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/15542
Clibeanna: Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!