La motivación de la lectura habitual y su incidencia en el proceso de enseñanza - aprendizaje en el área de lengua y literatura de los niños y niñas de educación general básica que asisten al programa de desarrollo comunitario “caminemos juntos” del barrio Víctor Emilio Valdivieso, año lectivo 2012-2013

This investigation work has an objective to analyse how the reading insist in the teachiny-learning process in language area from children of Basic Education to go to the community develop ment program ¨caminemos juntos¨ of Victor Emilio Valdivieso district school year 2012-2013.It is a work that fo...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Vásquez Álvarez, Gladiz Auricia (author)
Format: bachelorThesis
Język:spa
Wydane: 2014
Hasła przedmiotowe:
Dostęp online:http://dspace.unl.edu.ec/jspui/handle/123456789/22679
Etykiety: Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!